HONDA CRZ 160 PS Akita!!

Η εταιρία HondaSport Nikiforos ξεκίνησε την διαδρομή της στο χώρο των βελτιώσεων αυτοκινήτων το 1990. Για το ιδρυτή της όμως, το πάθος για τα αυτοκίνητα HONDA ξεκινά πολύ νωρίτερα. Πίσω στο 1984 δουλεύοντας για την HONDA, ξεκίνησε την εξερεύνηση της ξένης αγοράς, και ανέπτυξε το ενδιαφέρον για τις βελτιώσεις, σε αυτούς τους μικρούς αλλά αξιόπιστους κινητήρες, με τις πραγματικά εντυπωσιακές δυνατότητες βελτίωσης. Έτσι λοιπόν σήμερα η HondaSport Nikiforos, συνδυάζοντας την μεγάλη εμπειρία, με την πληθώρα των βελτιωτικών οίκων καθώς και την τεράστια ποικιλία λύσεων που παρέχουν, διαλέγει τα καλύτερα προϊόντα, χτίζοντας κινητήρες ατμοσφαιρικούς αλλά και Turbo, που παράγουν ιπποδυνάμεις από 200 έως 700 Ps. Εισάγει από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής αλλά και από την Ιαπωνία τα καλύτερα και πιο αξιόπιστα προϊόντα για HONDA, από εταιρίες όπως GREDDY, HKS, APEX, TURBONETICS, NOS, CUSCO, ACT, BLITZ, AUTOMETER, JE & SRP PISTONS, CROWER, VALVE, SPRING & RODS, R/C INJECTORS και όλα τα αυθεντικά εξαρτήματα από τους κορυφαίους κινητήρες σειράς Κ και Β. Από τα τέλη του 2008 η εταιρία με σκοπό να καλυτερεύσει στις υπηρεσίες της, επένδυσε σε αυτές αποκτώντας το δικό της ιδιόκτητο δυναμόμετρο, σε ξεχωριστό χώρο από την έδρα μας. Το δυναμόμετρο είναι καινούριο, τύπου Dynapack 5032 4WD (τετρακίνητο) και ικανό να μετρήσει μέχρι και 1200 PS. Επιπλέον στις ρυθμίσεις και εργασίες που γίνονται στους κινητήρες των αυτοκινήτων που συντηρεί και βελτιώνει η Hondasport, υπάρχει πιστοποίηση από το EFI University που εδρεύει στις ΗΠΑ, απόδειξη πως η εταιρία και το προσωπικό ενημερώνονται συνεχώς για κάθε νέα τεχνολογία και εξέλιξη στον τομέα της βελτίωσης και ρύθμισης δυνατών και αξιόπιστων μοτέρ. Η πιστοποίηση από το EFI University έχει γίνει πλέον ο τρόπος διάκρισης για τους επαγγελματίες στον τομέα του Engine ECU Tuning. Σας παρουσιάζουμε το πρώτο βελτιωμένο Honda CRZ στην Ευρώπη! Παρά την οικολογική φύση του αυτοκινήτου, πάντα υπάρχουν περιθώρια για εξέλιξη! Το αυτοκίνητο μπορεί να βελτιωθεί σε 3 στάδια υπερτροφοδότησης και το συγκεκριμένο έχει βελτίωση 1ου σταδίου. Το αυτοκίνητο μετρήθηκε πριν την βελτίωση και έβγαλε 112hp με την ηλεκτρογεννήτρια του εκτός λειτουργίας. Μετά από του τοποθέτηση του supercharger kit και αρκετές ώρες για το fine tuning στις ρυθμίσεις του E-manage δυναμομετρήθηκε και έβγαλε 160hp και 21.7kg ροπής! (Πάλι με την ηλεκτρογεννήτρια του εκτός λειτουργίας). Η ηλεκτρογεννήτρια προσφέρει 13-15hp έξτρα όταν ενεργοποιείται. Η διαφορά της απόδοσης και απόκρισης στο δρόμο είναι εκπληκτική!

Τεχνικα Χαρακτηριστικα:
Μοτέρ, μέταλλα στοκ,
HKS Supercharger kit, Πολλαπλή εξαγωγής στοκ, εξάτμιση cat back Mugen, διαχείριση κινητήρα Greedy Emanage Ultimate, ρυθμίσεις εγκεφάλου από την Hondasport.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο