Τεχνική περιοδεία της ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Ε. για υποστήριξη στους πελάτες της

Από τα μέσα Μαΐου, με αφορμή την  υποχώρηση των περιοριστικών μέτρων για την πανδημία, η εταιρεία ‘Η ΔΗΜΗΤΡΑ’ Α.Ε. υλοποίησε ένα πρόγραμμα τεχνικών περιοδειών σε διάφορες περιοχές της χώρας με σκοπό την σύσφιξη των σχέσεων με το πελατολόγιο της. Η πρωτοβουλία αυτή στηρίχθηκε και από το δίκτυο συνεργατών που διαθέτει ανά τις περιοχές.

Στην πράξη η εταιρεία, με το εξειδικευμένο της προσωπικό, προσέφερε δωρεάν έλεγχο σε μηχανήματα LamborghiniHurlimann και Zetor των πελατών της, καθώς αφιέρωσε χρόνο για την επίλυση προβλημάτων και αποριών τεχνικής φύσεως. Το πρόγραμμα της περιοδείας περιέλαβε περιοχές όπως των Σερρών, το Βελβεντό Κοζάνης, τα Ιωάννινα, την Ηγουμενίτσα, την Κέρκυρα, το Καναλάκι, ενώ στη νότια Ελλάδα τον Πύργο, την Αμαλιάδα και την Τρίπολη.

Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία διατηρεί το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών και την δέσμευση για υποστήριξη μετά την πώληση. Οι aftersales περιοδείες της θα επαναληφθούν στο άμεσο μέλλον σε ακόμη περισσότερες περιοχές.

*Oι τεχνικές περιοδείες της εταιρείας αποτελούν μια σταθερή πολιτική δεκαετιών, ώστε οι πελάτες της να έχουν προσωπική επαφή με την εταιρεία που έχουν εμπιστευτεί και να μπορούν να νιώθουν ασφαλείς ότι την κομβική στιγμή της εργασίας τους θα είναι δίπλα τους για να μη χάσουν ούτε χρήμα, ούτε χρόνο. Κάτι  πολύτιμο για τις γεωργικές εργασίες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο