Πρωταθλητές 2019 στο Ράλι Ασφάλτου οι Αναπολιοτάκης-Τσιούκας με νίκη στο Ευβοιώτικο Ράλι

Ακόμα μία νίκη πήραν οι Αναπολιοτάκης-Τσιούκας στο Ευβοιώτικο Ράλι που έγινε το διήμερο 5-6 Οκτώβρη. Έτσι κατέκτησαν και τυπικά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Ασφάλτου 2019 ένα γύρο πριν την ολοκλήρωσή του. Το ίδιο κατόρθωμα με νίκη και παράλληλα στέψη Πρωταθλήματος πέτυχαν οι Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης στην κατηγορία F2. Ο 5ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος ολοκληρώθηκε σε πανηγυρική ατμόσφαιρα στη Θήβα.

Ο φετινός αγώνας είχε φοβερή επιτυχία και δείχνει όχι μόνο να καθιερώνεται, αλλά να βάζει τις βάσεις για μεγάλη ανάπτυξη στο μέλλον! Αιτία είναι το κοινό όραμα για τον αγώνα του Δήμου Θηβαίων και της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛΛΑΔΑ) που σχεδίασαν Υπερειδική στο κέντρο της πόλης! Η Υπερειδική μάλιστα έγινε εις διπλούν και η μία ήταν βραδινή, ένα “τρελό” τόλμημα για Σαββατόβραδο όπως επισήμανε ο Δήμαρχος Θηβέων κ. Αναστασίου, που όμως η υλοποίησή του -χάρη στις προσπάθειες των αγωνιζόμενων- δικαίωσε τους εμπνευστές του!

Αυτή η Υπερειδική προσέφερε μοναδικό θέαμα στους κατοίκους της πόλης. Σε συνδυασμό με την πανηγυρική εκκίνηση από την κεντρική πλατεία της Θήβας, τον τερματισμό και την απονομή στο φιλόξενο Αρχαιολογικό Μουσείο της Θήβας δημιούργησαν μια γιορτή για το μηχανοκίνητο αθλητισμό στην πόλη της Θήβας. Όλα αυτά χάρη στην αγαστή συνεργασία της ΕΛΛΑΔΑ με τους φορείς τόσο της πόλης, όσο και της Βοιωτίας, της Χαλκίδας και της Εύβοιας.

Στο αγωνιστικό κομμάτι οι Ειδικές Διαδρομές «Πλατανάκι» και «Λουκίσια» αποτέλεσαν τον πυρήνα του αγώνα, αφού το πρόγραμμα περιελάμβανε τρεις επαναλήψεις των δύο αυτών Ειδικών, παρότι το πρώτο πέρασμα από τη «Λουκίσια» μετατράπηκε από την Οργάνωση σε Απλή Διαδρομή, λόγω της ανάγκης μεταφοράς στο νοσοκομείο ενός κατοίκου της περιοχής που αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας.

Οι Αναπολιοτάκης-Τσιούκας (Ford Fiesta R5) είχαν προλάβει να ολοκληρώσουν την ΕΔ «Λουκίσια 1» πριν το απρόοπτο πρόβλημα υγείας του θεατή κι έτσι τυπικά πέτυχαν τον πρώτο χρόνο και στις 2 τριπλές Ειδικές. Στην πρώτη ΕΔ της Κυριακής πήραν το προβάδισμα στη Γενική από τους Αλυγιζάκη-Αμαξόπουλο (Mitsibishi Lancer EvoIX), οι οποίοι είχαν κερδίσει το Σαββατόβραδο την Υπερειδική μέσα στην πόλη. Σταδιακά αύξησαν το προβάδισμά τους στο μισό λεπτό μέχρι το τέλος, πριν οι Αλυγιζάκης-Αμαξόπουλος (που σημείωναν σταθερά το δεύτερο χρόνο στις Ειδικές του βουνού) κερδίσουν και τη δεύτερη Υπερειδική στην πόλη, με την οποία ολοκληρώθηκε ο αγώνας το απόγευμα της Κυριακής.

Οι Αλυγιζάκης-Αμαξόπουλος κατέκτησαν τη νίκη στην κατηγορία C2. Τους ακολούθησαν οι Πλάγος-Ρέντης (Honda Civic Type R) με σταθερούς τρίτους χρόνους Γενικής που έδειξαν από νωρίς τις «διαθέσεις» τους, επαναλαμβάνοντας τις σπουδαίες περσινές τους επιδόσεις στο τότε Ράλι Ευβοϊκού και επικράτησαν στη μάχη της κατηγορίας C3 των Δημήτρη και Μανώλη Κτιστάκη (Peugeot S16 Base) που τερμάτισαν 4οι.

Οι έτεροι πρωταγωνιστές του Πρωταθλήματος, Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος έκλεισαν την πεντάδα, ενώ σπουδαία ήταν η επίδοση των Σταματόπουλου-Δρίτσα (Peugeot 106 S16) που μπήκαν στην εξάδα κερδίζοντας την κατηγορία C5. Οι Ντέκας-Χειλάκης (Citroen Saxo VTS) είχαν σταθερά όλη την ημέρα, και μέχρι τέλους, το προβάδισμα στη C4, ενώ στη δεκάδα μπήκαν και οι ταχύτατοι νικητές της C6, Μπενούκας-Λαμπράκης (Peugeot 106 S16). Όσο για την κατηγορία των Ιστορικών, οι Γεροβασίλης-Βερικάκης με το πανέμορφο Fiat 131 Racing GR1 δεν απειλήθηκαν ποτέ.

Οι διπλές και τριπλές Ειδικές  μπορεί να μην ενθουσίασαν τους αγωνιζομένους όμως η Υπερειδική στην πόλη έδωσε μεγάλη ώθηση στον αγώνα, όπως είπε και ο Ελευθέριος Αλυγιζάκης: «Ήταν ένας καλός αγώνας για εμάς, διότι μας έδωσε το προβάδισμα τώρα στη C2 και τη δεύτερη θέση της Γενικής. Ήταν λίγο αγχωτικός ο αγώνας, διότι οι Ειδικές ήταν πάρα πολύ γρήγορες, όμως όλα κύλησαν καλά. Μας αρέσει να γίνονται αγώνες κοντά στον κόσμο, για να έρθει στο ελληνικό motorsport, να το αγκαλιάσει, να το αγαπήσει, κι ίσως αν μπορέσουμε να εμπνεύσουμε και ορισμένα νέα παιδιά. Δεν είμαι υπέρ της τριπλής επανάληψης δύο Ειδικών, όμως είναι μία πραγματικότητα γιατί οι αγώνες πρέπει να γίνουν πιο οικονομικοί, για να είναι πιο οργανωμένοι. Όλα καλά»

Τελευταίος αγώνας της χρονιάς το Ράλι Παλάδιο στις 23-24 Νοέμβρη

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα:

2019_PRA_5_Eyvoiotiko_Final_Results

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο