Ο Οζιέ κέρδισε στο Rally Σαρδηνίας

Ο Sébastien Ogier επέκτεινε το προβάδισμά του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ FIA με μια πειστική αλλά εκπληκτική νίκη στο Rally Italia Sardegna το απόγευμα της Κυριακής.  Ο επικεφαλής πρωταθλητής με το Toyota Yaris έκανε το 1-2 με τον Evans στο πέτρινο χαλίκι της Μεσογείου για να κερδίσει την τρίτη νίκη της σεζόν. Τελείωσε 46.0 δευτερόλεπτα μακριά από τον Elfyn Evans, επεκτείνοντας το προβάδισμά του σε 11 πόντους μετά από πέντε από τους 12 αγώνες.

Υπολογίστηκε ότι ο Ogier δεν μπορούσε να κερδίσει αυτόν τον πέμπτο γύρο. Ως ηγέτης του πρωταθλήματος, ξεκίνησε πρώτη στη σειρά στο πρώτο πόδι της Παρασκευής, ανοίγοντας μια γραμμή μέσα από χαλαρό χαλίκι που έγινε σταδιακά καθαρότερο και προσέφερε περισσότερη πρόσφυση με το πέρασμα κάθε αυτοκινήτου. Ο Γάλλος αναμενόταν να αιμορραγεί σε χρόνο, αλλά τελείωσε την ημέρα λίγο περισσότερο από μισό λεπτό από τον κυρίαρχο ομόσταυλό του Ott Tänak και του Dani Sordo με Hyundai Motorsport.

Σε βελτιωμένες συνθήκες το Σάββατο, ο Ogier έκανε μια σειρά από γρηγορότερους χρόνους. Όταν ο Tänak έσπασε έναν πίσω τροχό από το i20 World Rally Car του, αφού χτύπησε ένα βράχο και ο Sordo έπεσε, ο Ogier ήταν ξεκάθαρος να ηγηθεί στο φινάλε της Κυριακής και να κερδίσει την 52η νίκη σταδιοδρομίας.

«Ερχόμενοι πρώτα στον δρόμο σκεφτόμασταν ότι θα ήταν καλύτερα να μείνουμε στο σπίτι», είπε. «Κάναμε καλή δουλειά στο τεστ, το αυτοκίνητο δούλευε πολύ καλύτερα από τον προηγούμενο γύρο στην Πορτογαλία. Συμπλήρωσε: «Είχαμε μια καταπληκτική μέρα την Παρασκευή και στη συνέχεια χθες καταφέραμε να επιστρέψουμε στην κορυφή. Την τελευταία στιγμή στην τελική φάση ισχύος είχα μια πυρκαγιά για πολύ καιρό μετά το waterplash. Επιζήσαμε, αλλά χάσαμε μερικά δευτερόλεπτα εκεί».

Ο Έβανς ήταν αρχικά εκτός λειτουργίας και ακολουθούσε περισσότερο από ένα λεπτό μετά το πρώτο σκέλος. Οι αλλαγές στη ρύθμιση βελτίωσαν την αίσθηση του Welshman με το αυτοκίνητό του και λίγες νίκες στη σκηνή τον ώθησαν να αυξήσει το προβάδισμα της σειράς κατασκευαστών της Toyota έναντι της Hyundai σε 49 βαθμούς.

Υπήρξε μια καθυστερημένη τρομοκρατία όταν το αυτοκίνητό του σταμάτησε μετά από την ίδια νεροτσουλήθρα που ενοχλούσε τον Ogier. Παρέμεινε ακίνητος για σχεδόν 20 δευτερόλεπτα πριν από την επανεκκίνηση του κινητήρα.

Η τρίτη θέση για τον Thierry Neuville 19,2 δευτερόλεπτα πίσω ήταν ελάχιστη παρηγοριά για τη Hyundai. Ο Βέλγος πέρασε όλο το Σαββατοκύριακο τελειοποιώντας το σετ του i20, αλλά καμία από τις αλλαγές δεν έδωσε το ρυθμό για να ταιριάξει με το ζευγάρι μπροστά.

Αυτό ήταν το επίπεδο τριβής που ο Takamoto Katsuta στην τέταρτη θέση ήταν ο μόνος άλλος οδηγός ανώτερου επιπέδου που απέφυγε την απόσυρση. Ο Ιάπωνας πιλότος πέτυχε το καλύτερο πλασάρισμα στην καριέρα του από τον προηγούμενο γύρο στην Πορτογαλία, παρότι φαινόταν σαν τη μέλισσα που βρισκόταν μέσα στο Yaris του κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής της Κυριακής.

Ο πέμπτος και νικητής του WRC2 ήταν ο Jari Huttunen. Ο Φινλανδός κέρδισε τον Mads Østberg όταν ο Νορβηγός τρύπησε στο δεύτερο στάδιο της Κυριακής και κράτησε μια αποφασιστική επιβάρυνση μέσω των δύο τελευταίων δοκιμών για να τερματίσει 7,5 δευτερόλεπτα μπροστά. Ο νικητής του WRC3 Yohan Rossel τερμάτισε έβδομος με τους Pepe López και Jan Solans. Ο Marco Bulacia ολοκλήρωσε τον βαθμολογικό πίνακα παρά την τελευταία μέρα.

Το πρωτάθλημα φτάνει στη μέση του με μια συναισθηματική επιστροφή στην Αφρική για πρώτη φορά από το 2002. Το θρυλικό Ράλι Σαφάρι Κένυα εδρεύει στη Ναϊβάσα και θα διεξαχθεί στις 24 – 27 Ιουνίου.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο