Ερωτηματικά και αμηχανία

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού βρίσκεται σε πολύ δυσμενή θέση αυτό τον καιρό. Το πολύ ιδιαίτερο, ομιχλώδες τοπίο έχει συγκεντρώσει πολλά και διαφορετικά προβλήματα.

Μόλις άρχισε το συμμάζεμα της ομοσπονδίας από το εκλεγμένο ΔΣ υπό την προεδρία του κυρίου Φατούρου, πρόεκυψε κατάργηση του ΔΣ ύστερα από δικαστική απόφαση. Έπειτα από το διορισμό του προσωρινού ΔΣ, το οποίο καλείται να προχωρήσει σε νέες αρχαιρεσίες προκειμένου να εκλεγεί νέο ΔΣ συσσωρεύτηκαν και άλλα προβλήματα.

Το πρόβλημα σε πρώτο χρόνο είναι αγωνιστικό, γιατί μετά τον πρώτο εγκλεισμό που ματαιώθηκαν πολλοί αγώνες, μας προέκυψε και δεύτερος, ο οποίος τινάζει τα πρωταθλήματα και τα κύπελλα στον αέρα. Εμμέσως πλην σαφώς, όταν δε μπορούν να γίνουν αγώνες εξαιτίας του covid19, ομοσπονδία – λέσχες και αγωνιζόμενοι μπαίνουν στην κατάψυξη καθώς αναστέλλονται όλες οι σχετικές δραστηριότητες.

Όποιες καλές προθέσεις και να υπάρχουν για τη δημιουργία μιας ισχυρής και απολαμβάνουσας μεγάλης αποδοχής ΟΜΑΕ, καθίστανται σχεδόν κενές περιεχομένου. Στην προσπάθεια ανασυγκρότησης πρωτοστατεί ο ισχυρός και ένθερμος υποστηρικτής των αγώνων, ο Μάριος Ηλιόπουλος. Δυστυχώς, όμως, όλες οι καλές προθέσεις του από τον ίδιο και την ομάδα του έχει ένα αξεπέραστο ανασταλτικό παράγοντα, τον covid19.

Η προηγούμενη Δ/νση κατάφερε μετά από συντονισμένες προσπάθειες να ενταχθεί το Ακρόπολις ως εφεδρικός αγώνας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Έτσι, άνοιξε ο δρόμος για την επαναφορά του Ακρόπολις στη θέση που του αξίζει.

Το γεγονός αυτό όμως έχει και τα προβλήματά του. Συγκεκριμένα, τα παλαιά, άξια και ικανά στελέχη που διεξήγαγαν τα Ακρόπολις, έχουν αποστασιοποιηθεί και απομακρυνθεί από τα οργανωτικά δρώμενα. Έτσι, δημιουργείται η ανησυχία για το με ποιους η νέα ΟΜΑΕ θα πραγματοποιήσει έναν σημαντικό διεθνή αγώνα. Ο χωρισμός των οργανωτικών στελεχών σε φατρίες, διχάζει τη δύναμη, αλλά και τη δυναμική για μια επιτυχημένη διεξαγωγή ενός Ακρόπολις έστω και πανευρωπαϊκού.

Πρέπει πάση θυσία να προκύψει ένα ενωτικό κλίμα και όλοι μα όλοι να συστρατευτούν στη διαδικασία ανάστασης σε πρώτο χρόνο των μηχανοκίνητων σπορ. Αφού και εφόσον όλα πάνε κατ’ ευχήν, ο καθένας να αμοιφθεί σύμφωνα με την προσφορά του.

Ο Ηλιόπουλος είναι ένας καλός πόλος, ας πλαισιωθεί από τους διαθέτοντες φιλοαθλητικό πνεύμα, αλλά και τα κατάλληλα γνωστικά και οικονομικά εφόδια. Δυνατότητες για άλλες επιλογές δεν υπάρχουν.

ΚΠ

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο